måndag 2 januari 2012

Nytt år

Så var det nytt år igen! Tänk att jag har bloggat i tre år och nu går in på det fjärde. Visst inläggen kommer inte lika ofta men ändå....

Skalman sov in det nya året med öronpropparna i. Ändå var han rätt orolig pga av alla smällar och fyrverkerier. Men det är ju inte lätt att slippa när man bor mitt i stan....


Kanske kommer en liten krönika över 2011, vi får se om orken finns.
Jag och mina killar önskar er alla en god fortsättning på det nya året och hoppas att ni orkar kika in ibland även om inläggen inte är så frekventa!

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Tur ändå att han fått så bra proppar..

jag fortsätter läsa hur ofta eller sällan du än skriver =)

God fortsättning..

Kram Mia

Marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Skulle behövt öronproppar till neo. Vaknade flera gånger och var ledsen över alla jäkla raketer!!

Iza sa...

Gott nytt år på er. Snygga öronproppar!!!! Kram!